not10+2

قاب گوشی ضد ضربه I-CRYSTAL سامسونگ +NOTE10

کاور گوشی موبایل
برند:
وضعیت: تمام شده

ناموجود

بررسی اجمالی
قاب گوشی ضد ضربه I-CRYSTAL سامسونگ +NOTE10

قاب I CRYSTAL با طراحی خاص، یک قاب مقاوم است و می تواند تا حد زیادی از ایجاد خط و خش بر روی تلفن همراه شما جلوگیری کند. این قاب به خوبی قسمت های پشت و کناره ی بدنه را پوشش می دهد و به دلیل جنس محکمی که دارد از آسیب دیدن تلفن همراه شما حین ضربات به خوبی جلوگیری می کند. همچنین این قاب دارای هولدر است که باعث می شود احتمال افتادن گوشی از دستتان بسیار کمتر شود و همچنین می توانید به عنوان استند از آن استفاده کنید،

استفاده از قاب ها و محافظ های صفحه نمایش به یک امر تقریبا ضروری تبدیل شده چون ممکن است با کوچکترین اشتباه یا ضربه خوردن، آسیب زیادی به تلفن همراه شما وارد شود، قاب ها در طرح ها و کیفیت های بسیار متنوعی موجود هستند که می توانید با توجه به سلیقه خود قاب مورد نظرتان را خریداری کنید. در بین تنوع بسیار زیاد قاب ها، قاب های ضد ضربه و با جنس بدنه ی خوب، می تواند یکی از انتخاب های شما باشد که نسبت به قاب های دیگر از نظر محافظت و کیفیت ساخت قاب دارای کیفیت بالاتری هستند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی سورمه ای

جنس

TPE

ساختار

ضد ضربه

سطح پوشش

قاب پشتی
لبه بالایی
لبه پایینی
لبه چپ
لبه راست
حفاظت از دکمه‌ها

وزن

90 گرم

نوع قاب موبایل

ربات / i-Crystal / درجه 360

امتیاز کاربران به قاب گوشی ضد ضربه I-CRYSTAL سامسونگ +NOTE10: 0از مجموع 0دیدگاه
زیبایی
قدرت
کیفیت ساخت
امکانات
ارزش خرید
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی قاب گوشی ضد ضربه I-CRYSTAL سامسونگ +NOTE10

نظر می دهد