Capture_5d2db2595651e-1

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-124 New

مودم ADSL
برند:
وضعیت: تمام شده
پاک کردن
شناسه محصول: 124 دسته: , , برچسب: , , ,

بررسی اجمالی
مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-124 New

DSL-124 New در بازار تجهیزات شبکه به خاطر خوش قیمت بودن، بعنوان یکی از محبوب‌ترین مودم روترها معروف است. در واقع برای راه اندازی شبکه بیسیم خانگی، انتخابی بهتر از این مودم روتر وجود ندارد. این مودم با دارا بودن قابلیت فراوان مدیریتی و نیز امنیتی فضای امنی را برای شما در فضای اینترنت ایجاد میکند.

 

 

امنیت پیشرفته

مودم روتر DSL-124 New از پیشرفته‌ترین پروتکل‌های رمزنگاری (WPA/WPA2 (TKIP/AES پشتیبانی می کند.

همچنین این مودم روتر دارای فایروال داخلی است که امکاناتی همچون SPI و گزارش حملات هکرها را در اختیار شما قرار میدهد. و محتوای آن را بررسی می کند. در حالیکه DoS از حملات هکرها جلوگیری به عمل می آورد.

 

ویژگی QOS

مودم روتر DSL-124 New دی لینک با فناوری با هدف کاهش وقفه ها در داده ها، ترافیک آن را کنترل کرده و همچنین با تعیین اولویت برای انواع آنها داده روی شبکه، منابع شبکه را مدیریت می نماید.

با این ویژگی امکان اولویت بندی داده های دریافتی به دسته کاربران خانگی و دفتری اجازه می دهد. تا یک اتصال شبکه ی بدون قطعی و یکنواخت را بدون ازدحام ترافیک تجربه کنند.

جمع بندی

این مودم دارای استاندارد های اترنت 802.11n می باشد.

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New که با نام تجاری D-LINK DSL-124 New ADSL2+ Wireless N300 Modem Router که توسط شرکت D-LINK به بازار عرضه می شود. روتر یا مسیریاب، دستگاهی است که داده‌های اینترنتی را در شبکه مسیریابی می‌کند.در واقع یک روتر دارای چندین اینترفیس یا پورت است که بر روی هر کدام از این اینترفیس‌ها، یک شبکه محلی یا LAN متصل گشته است.تجهیزات شبکه دی لینک برای شرکت های کوچک و خانگی (SOHO) و شرکت های کوچک و متوسط تجاری (SMB) تولید می شوند و این شرکت یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه محسوب می شود.از مهم ترین ویژگی های مودم قابل حمل دی لینک DSL-124 می توان به ارزش بالای خرید در برابر قیمت پرداخت شده، کارآیی و عملکرد فوق العاده بالا، امکانات و قابلیت‌ های گسترده، کیفیت ساخت بسیار استارندارد، طراحی و ظاهر فوق العاده، فن‌ آوری ایده‌ آل برای برقراری ارتباطات، امنیت جامع و کیفیت خدمات، حفاظت فایروال، کنترل دسترسی کاربر، استاندارد امنیت بی‌سیم اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی:

3 سال آونگ

تعداد پورت شبکه

4 عدد

تعداد پورت تلفن

یک عدد

تعداد آنتن

2 آنتن

قدرت آنتن

5dbi

سرعت انتقال بی سیم

300 مگابیت بر ثانیه

کلیدها

دکمه‌ی روشن خاموش دستگاه / دکمه‌ی ریست / دکمه WPS

ویژگی‌ها

قابل استفاده به عنوان روتر

وزن

514 گرم

امتیاز کاربران به مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-124 New: 0از مجموع 0دیدگاه
زیبایی
قدرت
کیفیت ساخت
امکانات
ارزش خرید
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-124 New

نظر می دهد