مودم-روتر-ADSLVDSL-ایسوس-مدل-DSL-N16-3

مودم روتر ADSL/VDSL ایسوس مدل DSL-N16

مودم ADSL/VDSL
برند:
وضعیت: تمام شده
شناسه محصول: DSL-N16 دسته: , , برچسب: , , , ,

بررسی اجمالی
مودم روتر ADSL/VDSL ایسوس مدل DSL-N16

مودم روتر DSL-N16 محصولی از برند ایسوس (ASUS) می باشد این مودم که از فناوری ADSL/VDSL پشتیبانی می کند ، که دارای ظاهری شیک، با کاربردهای متنوع و عملکرد قابل اطمینان است. مودم روتر DSL-N16 با پشتیبانی از استاندارد IEEE802.11n وسرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه ونیز دارا بودن 2 آنتن خارجی، هر کدام با توان 5dBi می باشد. این دستگاه می‌تواند از طریق درگاه‌های شبکه WAN و یا درگاه DSL به اینترنت دسترسی داشته باشد. همین امر امکان استفاده از این دستگاه به عنوان یک مودم روتر یا یک روتر مستقل وایرلس را برای مشتریان فراهم می کند. همچنین این محصول با سرویس‌های VDSL2، ADSL2، ADSL ، فیبر و کابل سازگار است.

رابط کاربری DSL-N16

رابط کاربر گرافیکی آسان ASUS WRT قدرت کنترل و بهینه سازی شبکه در DSL-N16 را در اختیار شما قرار می‌دهد. راه‌اندازی در 30 ثانیه و مدیریت آسان ترافیک به این معنی است که حتی افراد تازه‌کار نیز می‌توانند از قابلیت‌های پیچیده شبکه لذت ببرند. در حالی که کاربران حرفه‌ای از قابلیت های دیگر این محصول می توان به پشتیبانی از IPv6، دکمه WPS، دکمه WiFiON/OFF، شبکه مهمان و فایروال فعال ؛ اشاره نمود.

مودم روتر ADSL/VDSL ایسوس مدل DSL-N16 دارای ظاهری شیک، با کاربردهای متنوع و عملکرد قابل اطمینان است.

این دستگاه می‌تواند از طریق درگاه‌های شبکه WAN و یا درگاه DSL به اینترنت دسترسی داشته باشد. همین امر امکان استفاده از این دستگاه به عنوان یک مودم روتر یا یک روتر مستقل وایرلس را برای مشتریان فراهم می کند. همچنین DSL-N16 با سرویس‌هایVDSL2 ، ADSL2/2+،ADSL ، فیبر و کابل سازگار می باشد.

رابط کاربر گرافیکی آسان ASUSWRT قدرت کنترل و بهینه سازی شبکه در DSL-N16 را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین افراد تازه‌کار نیز می‌توانند از قابلیت‌های پیچیده شبکه لذت ببرند در حالی که کاربران حرفه‌ای از امکانات پیشرفته‌ای مانند  پشتیبانی از IPv6 و راه‌اندازی چندین شبکه بی‌سیم با SSID مختلف و دسترسی به سرور VPN‌ لذت میبرند.

توضیحات تکمیلی

تعداد پورت شبکه

4 عدد

تعداد پورت تلفن

یک عدد

تعداد آنتن

2 آنتن

قدرت آنتن

5dbi

کلیدها

دکمه‌ی روشن خاموش دستگاه / دکمه‌ی ریست / دکمه WPS

سرعت انتقال بی سیم

300 مگابیت بر ثانیه

محدوده فرکانس

2.4 گیگاهرتز

وزن

600 گرم

ویژگی

قابلیت ایجاد شبکه کاربری مهمان (Guest Network), دارای قابلیت محدود کردن پهنای باند WiFi, پورت‌های LAN از نوع 10/100BaseT

امتیاز کاربران به مودم روتر ADSL/VDSL ایسوس مدل DSL-N16: 0از مجموع 0دیدگاه
زیبایی
قدرت
کیفیت ساخت
امکانات
ارزش خرید
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی مودم روتر ADSL/VDSL ایسوس مدل DSL-N16

نظر می دهد