مودم-روتر-4G-نتربیت-مدل-NWR–M920

مودم روتر 4G نتربیت مدل NWR–M920

مودم 4G
برند:
وضعیت: تمام شده
پاک کردن

بررسی اجمالی
مودم روتر 4G نتربیت مدل NWR–M920

مودم روتر 4G LTE بی سیم نتربیت مدل NWR-M920 دستگاهی با ظاهر جمع وجور و جذاب و رنگ کاملا مشکی می باشد. مجهز به چهار آنتن و از سری مودم های نسل N می باشد. این مودم از هر مکانی شما را به راحتی به اینترنت پهن باند مخابرات یا اینترنت سیمکارت 3G/4G متصل می کند. که بعد از متصل شدن شما به اینترنت پر سرعت جهانی دسترسی پیدا کرده و می توانید در وب جستجو کنید، و از تمام خدمات اینترنت به طور کامل بهره مند شوید. شما می توانید از طریق شبکه بی سیم اینترنت سیم کارت خود را به اشتراک بگذارید یا به هر یک از چهار پورت 10/100 اترنت برای اتصال به اینترنت استفاده کنید.

سرعت انتقال اطلاعات 

مودم روتر NWR-M920 از حداکثر سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. این مودم روتر سرعت مورد نیاز برای دسترسی به اینترنت پر سرعت را به شما می دهد. و می توانید با سهولت در وب گشت و گذار کنید.

اتصال بی سیم

علاوه بر اتصالات باسیم، این مودم روتر از قابلیت اتصال بیسیم نیز پشتیبانی می کند. مودم سیم کارت خور NWR-M920 برای اتصال به اینترنت دارای یک شیار سیمکارت می باشد. که از تمامی سیمکارت های 3G،4G،LTE پشتیبانی می کند، به راحتی می توانید با وارد کردن سیم کارت خود به شیار موجود در روتر، به اینترنت 3G/4G متصل شوید. این قابلیت برای کاربرانی که تحت پوشش شبکه های پهن باند خط ثابت نیستند گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

سیستم امنیتی مودم روتر NWR-M920

مودم سیم کارت خور NWR-M920 از دو فایروال فعال (SPI و NAT) برای کنترل ترافیک و جلوگیری از سوءاستفاده و حملات احتمالی کاربران غیر مجاز استفاده می کند. رمزگذاری استاندارد WPA / WPA2 شبکه بیسیم و ترافیک شما را ایمن نگه می دارد. و امکان اتصال به 3G/4G خود را بدون نگرانی از دسترسی دیگر کاربران غیر مجاز به شبکه خود فراهم می کند.

مودم روتر 4G نتربیت مدل NWR–M920 یک دستگاه  بسیار کارآمد است که به شما این امکان را می‌دهد که در هر مکانی که به شبکه LTE تلفن همراه دسترسی دارید، به اینترنت وصل شوید. از طریق این روتر، می‌توانید به آسانی وبگردی، چک کردن ایمیل‌ها و مشاهده محتوای آنلاین را تجربه کنید.

با استفاده از این روتر، می‌توانید به اینترنت به دو روش متفاوت دسترسی داشته باشید. از یک سو، می‌توانید از طریق اتصال وای‌فای به اینترنت دسترسی یابید و از طریق دستگاه‌های بی‌سیم خود به اینترنت متصل شوید. از سوی دیگر، با استفاده از پورت‌های اترنت 10/100، می‌توانید دستگاه‌های سیمی خود را به روتر متصل کرده و از اینترنت استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی

گارانتی:

3سال آونگ

تعداد پورت شبکه

4 عدد

تعداد آنتن

4 عدد

محدوده فرکانس

2.4 گیگاهرتز

سرعت انتقال بی سیم

300 مگابیت بر ثانیه

استانداردهای بی‌سیم

IEEE 802.11b/g/n

شبکه‌های قابل پشتیبانی

FDD-LTE: Band 1/3/5/7/8/20 TDD-LTE: Band 38/40/41
UMTS/HSDPA/HSUPA: 2100/900 MHz • GSM/GPRS/EDGE: 900/1800 MHz

منبع تغذیه

برق شهری

کلیدها

دکمه خاموش روشن

سایر مشخصات

پشتیبانی از PPTP, L2TP VPN

حداکثر کاربر قابل پشتیبانی

32 کاربر

رابط ها

RJ-۴۵ WAN/LAN ، شیار سیم کارت

امتیاز کاربران به مودم روتر 4G نتربیت مدل NWR–M920: 0از مجموع 0دیدگاه
زیبایی
قدرت
کیفیت ساخت
امکانات
ارزش خرید
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی مودم روتر 4G نتربیت مدل NWR–M920

نظر می دهد