مودم-فیبر-نوری-فایبرهوم-مدل-AN5506-04-FS-1

مودم فیبر نوری فایبرهوم مدل AN5506-04

مودم فیبر نوری
برند:
وضعیت: تمام شده
شناسه محصول: AN5506-04 دسته: , , برچسب: , ,

بررسی اجمالی
مودم فیبر نوری فایبرهوم مدل AN5506-04

مودم فیبرنوری فایبرهوم AN5506-04-F از نوع FTTH و محصولی از برند فایبرهوم می‌باشد. این مودم فیبر نوری مخابراتی توانایی انتقال و دریافت به صورت اطلاعات ، ویدئو و غیره در اختیار کاربران قرار می دهد. تا به عنوان محبوب ترین مودم سازگار فایبرهوم برای خانواده ها و شرکت های کوچک لقب گیرد.

 

 

ONT یا مودم فیبر نوری مد نظر با پارت نامبر AN5506-04-F مناسب برای استفاده در شبکه‌های (FTTH (Fiber To The Home می باشد. و برای فراهم آوردن پهنای باند گسترده‌ی برای دفاتر اداری کوچک و مصارف خانگی (مجتمع‎‌های مسکونی) مناسب می‌باشد. این مودم فیبرنوری با استفاده از تکنولوژی GPON، دارا بودن پورت‌های POTS و FE/GE و امکان دسترسی وایرلس، پهنای باند بالا را برای کاربران فراهم می‌آورد.

 

سری AN5506-04-F از محصولات فایبرهوم است که برای خدمات FTTH استفاده می شود. پهنای باند بالا تا (300 مگابیت در ثانیه)، مصرف برق کم و کارایی بالا، دسترسی صوتی و تصویری از ویژگی های این محصول است.

مودم فیبر نوری فایبرهوم مدل AN5506-04  از نوع FTTH است. این مودم توانایی انتقال و دریافت داده، ویدئو و سایر اطلاعات را برای کاربران فراهم می‌کند و به عنوان مودم سازگار فایبرهوم محبوب برای خانواده‌ها و شرکت‌های کوچک شناخته شده است. ONT یا مودم فیبرنوری با پارت نامبر AN5506-04-FS، مناسب برای استفاده در شبکه‌های FTTH (Fiber To The Home) است و برای فراهم کردن پهنای باند گسترده در دفاتر اداری کوچک و مصارف خانگی (مجتمع‌های مسکونی) مناسب است.

این مودم فیبرنوری از تکنولوژی GPON بهره می‌برد و دارای پورت‌های POTS و FE/GE است. همچنین، دسترسی وایرلس نیز در این مودم فراهم شده است. سری AN5506 GPON ONT جزو محصولات فایبرهوم بوده و برای خدمات FTTH مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مودم تا سرعت 300 مگابیت در ثانیه پهنای باند بالا فراهم می‌کند، همچنین مصرف برق کم و کارایی بالا از ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شوند.

توضیحات تکمیلی

رنگ
تعداد پورت تلفن

2 عدد

تعداد پورت شبکه

4 عدد

سرعت پورت شبکه

گیگا بیت (10/100/1000)

تعداد آنتن

2 آنتن

قدرت آنتن

5dbi

دو بانده

خیر

محدوده فرکانس

2.4 گیگاهرتز

سرعت انتقال بی سیم

300 مگابیت بر ثانیه

تعداد پورت USB

یک عدد

کاربرد پورت USB

برای اشتراک اطلاعات

نوع کانکتور

آبی (UPC)

امتیاز کاربران به مودم فیبر نوری فایبرهوم مدل AN5506-04: 0از مجموع 0دیدگاه
زیبایی
قدرت
کیفیت ساخت
امکانات
ارزش خرید
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی مودم فیبر نوری فایبرهوم مدل AN5506-04

نظر می دهد